Dostawa i zwrot towaru
DOSTAWA
Oferujemy DARMOWĄ wysyłkę do Polsce dla zamówień powyżej 259zł.
*Zamówienia poniżej 259zł będą obciążone kosztami wysyłki w wysokości 19,00 zł -22,00 zł.
Kurier, DPD: zł19,00
Kurier, InPost: zł22,00
Paczkomat InPost: zł22,00
Po złożeniu zamówienia na stronie internetowej i dokonaniu płatności, przetworzymy Twoje zamówienie w ciągu 1 dni roboczych. Po przetworzeniu zamówienia powinieneś otrzymać przesyłkę w ciągu 2-5 dni roboczych, , jeśli na wysyłkę nie będą miały wpływu czynniki zewnętrzne.
Wszystkie produkty zakupione na naszej stronie internetowej zostaną dostarczone Ciebie przez ,
Kurier, lub innych kurierów dostępnych w celu przyspieszenia realizacji dostawy. Po zakończeniu przetwarzania zamówienia wyślemy Ci list potwierdzający zawierający numer śledzenia przesyłki.
Uwaga: Paczki nie są wysyłane ani dostarczane w weekendy i lokalne święta państwowe.
POLITYKA ZWROTÓW
Zdajemy sobie sprawę, że czasami sytuacja może ulec zmianie i będziesz musiał zwrócić swoje zamówienie. Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 30-dniową politykę zwrotów.
30-dniowa gwarancja satysfakcji
Możesz zwrócić zakupione u nas produkty w ciągu 30 dni od ich otrzymania, jednak jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt po 14 dniach, ale nie później niż 30 dni po otrzymaniu produktów, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty.
Aby móc dokonać zwrotu, produkt musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Produkty muszą być w oryginalnym stanie fabrycznym i muszą zawierać wszystkie oryginalne materiały opakowaniowe, instrukcje obsługi i akcesoria.
UWAGA: Pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych, otwarte lub używane irygatory nie podlegają zwrotowi.
Rozumiemy, że czasami produkt może nie spełniać oczekiwań, ale ze względów higienicznych i zgodnie z przepisami Unii Europejskiej nie ma możliwości zwrotu używanych i otwartych irygatorów.
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze produkty były całkowicie bezpieczne i higieniczne dla każdego klienta. Dziękujemy za zrozumienie!
- Kroki, które należy zrobić przy zwrocie towaru -
Krok #1 – Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, korzystając z kontaktów, które znajdziesz na stronie https://irygator24.pl/. Podaj swoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia i krótko opisz powód, czemu chcesz zwrócić towar.
Krok #2 – Nasz dział obsługi klienta odpowie na Twoje zgłoszenie i jeśli prośba o zwrot spełnia warunki określone w niniejszej Polityce zwrotów i Warunkach użytkowania, nasz dział obsługi klienta przekaże Ci dalsze instrukcje dotyczące sposobu i miejsca zwrotu produktów.
Krok #3 – ponownie bezpiecznie zapakuj produkty, dołącz do paczki informacje o zamówieniu (imię, nazwisko, numer zamówienia i stronę internetową, z której dokonano zakupu) i wyślij nam zwracane produkty na adres zwrotny podany przez nasz dział obsługi klienta. Pamiętaj, że będziemy w stanie przyjąć zwracane produkty tylko wtedy, gdy będą one zawierały informacje o Twoim zamówieniu i zostaną wysłane na wskazany przez nas adres zwrotów.
Krok #4 – Prześlij nam numer przesyłki zwrotnej oraz unikalny link zwrotny. Pamiętaj, że opłaty za przesyłkę zwrotną nie zostaną zwrócone ani zrefundowane. Zwroty bez nadanego numeru przesyłki mogą zostać odrzucone przez nasz magazyn, dlatego upewnij się, że korzystasz z listu poleconego lub innej możliwej do śledzenia metody wysyłki i nie zapomnij podać nam numeru przesyłki.
Krok #5 – Po otrzymaniu zwróconych towarów i ich sprawdzeniu zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.
Po otrzymaniu zwrotu, zwykle potrzeba od 3 do 5 dni roboczych, aby zwrot środków pojawił się na koncie bankowym. Zwrot pieniędzy zostanie odesłany do pierwotnego źródła płatności, z którego zapłaciłeś za zamówienie.
Przeczytaj więcej informacji na temat polityki zwrotów w POLITYKA PRYWATNOŚCI